loading...
دوست داشتنی
غریبه بازدید : 135 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

فکر کردم تو همدردی ولی نه ! تو هم ، دردی

.



بی تو دلم نیمه شبی سوی دشت / پر زد و آواره شد و بر نگشت / لذت بیداری شبها تویی / تازه ترین اصل تمنا تویی / چشم تو آغاز پریشانیم / دوری تو علت ویرانیم

.



هرچی زنگ میزنم به گوشیت یه صدایی میگه : مشترکی که به یادشی تو رو فراموش کرده ! راست میگه ؟

.



در خیال من بمان ، اما خودت برو ، آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو !

.



در سایه ی دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم / تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم .

.



تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه ، محکمتر میشه ، دله

.



هرآنکه یار خواهد یار بسیار / ولیکن فرق دارد یار با یار / دل من سایه ی لطف تو میخواست / وگرنه سایه ی دیوار بسیار

.



اگه معرفت با مسیر طولانیش ایستگاه آخری داشته باشه ، تو آخرشی

.



آن دوست که دیدنش بیاراید چشم / بی دیدنش از دیده نیاساید چشم / ما را ز برای دیدنش باید چشم / ور دوست نبینی به چه کار آید چشم

.



ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک / هرکه از دیده ی مان رفت ز خاطر ببریم

.



بهترین آرزوها را برایت دست فرشته ها سپرده ام ، نگاهت به آسمان باشد

.



و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد ، از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم !

.



تویی آنکه بهانه ی فردایی / تویی آنکه سراسر عشق و شیدایی / منم آنکه برای تو میمیرم / نفس هم به خیال تو میگیرم .

.



هرگز دنبال کسی نباشیم که بتونیم باهاش زندگی کنیم ، بلکه به دنبال کسی باشیم که نتونیم بدونش زندگی کنیم

.



دلمان که می گیرد ، تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم

.



آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد / آمدم تا از سر دلتنگی ام / گریه ی تلخی در آغوشت کنم اما نشد / نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم / سعی کردم فراموشت کنم ، اما نشد

.



زندگی یه پل قدیمیه ، به این فکر نکن که اگه تنها ازش گذشتی دیرتر خراب میشه ، به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

.



اعتبار آدمها به حضورشون نیست ، به دلهره ایست که در نبودشون ایجاد میشه !

.



پس از تو ، خط قرمز می گذارم / پس از هر بی تو ، هرگز می گذارم / مبادا واژه ها دستت بگیرند / (تو) را در یک پرانتز می گذارم .

.



زندگی تنها عبور نفس ها نیست ، تداعی لحظه هاییست که به یاد دوست می گذرد

.



من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی

.



برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست

.



یدونی فرق تو با روز چیه ؟ روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه اما تو همینجوری ماهی !

.



دوری پایان علاقه نیست ، انتظار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم !

.



گلهای آفتاب گردان در روزهای ابری بلاتکلیف اند ، مثل من در روزهای بی تو بودن

.



روز و شب فکر توام در خواب میبینم تویی / خواب پوچ است ، من بیدار میخواهم تو را .

امیدوارم لذت برده باشید



با تشکر از سایت یک قدمی ( منبع)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 409
  • بازدید کلی : 6,316
  • کدهای اختصاصی