loading...
دوست داشتنی
غریبه بازدید : 138 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

ای کاش که دست کم سرابم باشی / یا شاخه گل لای کتابم باشی / در این همه تاریکی مطلق بانو / خورشید که نه چراغ خوابم باشی

.



قشنگی شب یه ستاره هاشه ، قشنگی عشق به دوامشه و قشنگی تو به مرامته !

.



شنیدی میگن : خیلی دور خیلی نزدیک ؟ اولی دستامونه ، دومی دلامون

.



فراموش نمیشوی ، جای پای تو مانده بر تمام من !

.



گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی ، دگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند

.



به چه تشبیه کنم نام تو را ، به بهار یا به آبی زلال دریا ، ساده تر می گویم تو تمامیت احساس منی

.



عزیزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگیم را میخوانم و هر بار که مژه های تو بهم میخورد یک صفحه از زندگی را برای من ورق میزند

.



گر دست من بودی “ی” را اینقدر میکشیدم تا صاف بشه ! بشه “ا” ! اون وقت هیچ چیز “بی تو” نبود ، همه چیز “با تو” میشد !

.



اشک شیرین من از خنده دل انگیزترست / سر انگشت تو بر گونه ی من نوش ترست / تو به نرمی چو کشی دست بچشمان ترم / بوسم آن دست که از چشم ترم خوب ترست

.



تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت / تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم

.



نگاه انتظارم بی تو ابریست / خیال بیقرارم بی تو ابریست / قسم بر حرمت آیینه و گل / هوای روزگارم بی تو ابریست

.



چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت

در دل چه کسی آب میکنی ؟

.



آنقدر باورت دارم که وقتی میگوی

ی باران ، خیس میشوم !

.


ده ستاره ها نگاه کن ، به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روی عادته

.



میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مرده زیاد داری !

.



امید به فردا را از کرم ابریشم بیاموزیم که تمام عمر قفس می بافد ، ولی به امید پریدن است

.



هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، آنگاه خواهی دانست چقدر دوستت دارم

.



گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم / یک دمی بی یاد عشق و خاطراتت نیستم

.



مرا در افق چشمانت جای بده ، نگذار در حسرت دوریت به فراموشی سپرده شوم

.


زندگی قانون باورها و لیاقت هاست ، همیشه

باور داشته باش لایق بهترین هایی .

.


ی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست

.



امشب به تو به صدا گوش میکنم / من هرچه هست جز تو فراموش میکنم / من در سیاهی و ظلمت رسیده ام به حادثه / شمعی که روشن است خاموش میکنم

.



قویی که شنا میکرد در برکه ی چشمانت / موجی که رها میشد در بستر چشمانت / قلبی که نفس میزد در دام گریبانت / من بودم و خواهم بود همواره پریشانت .

.



مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی تاریخی است .

.



به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره !

.



این روزها شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه !

.



عابر شهر چشاتم ، دل من اهل ریا نیست / اونی که مثل تو باشه ، حتی توی قصه ها نیست

.



گفتم گر عاشق شوم ، گاهی غمی خواهم کشید / من چه دانستم که بار عالمی خواهم کشید .

.



تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل  کنم و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم تا شاید حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی و به من فرصت پرواز دهی

.



غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم / رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم

.



ه گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد ، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست .

.



امیدوارم لذت برده باشین
با تشکر از سایت یک قدمی (منبع)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 6,330
  • کدهای اختصاصی