loading...
دوست داشتنی
غریبه بازدید : 139 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (1)

تو را در عین دوری دوست دارم / تو را با این صبوری دوست دارم / گل نرگس ، گل جاوید ایام / تو را صد سال نوری دوست دارم




رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند / چنان نماند و چنین نخواهد ماند / اگرچه من در نظر یار خاکسار شدم / رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند .

.



دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟ هرکه قتلی بکند ، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟

.



آنگاه که خنده بر لبت میمیرد / چون جمعه ی پاییز دلم میگیرد / دیروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد .

.



آنگاه که خنده بر لبت میمیرد / چون جمعه ی پاییز دلم میگیرد / دیروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد .

.



من نمیخواهم بپندارم تو خوابی بوده ای / در گمان آسمانم ، آفتابی بوده ای / تا نگارین است از تصویر هایت خاطرم / چون کنم باور که تو نقش بر آبی بوده ای

.



دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون ، دل میکند

.




معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من / من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من

.



هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم ، راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی

.



در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است

.



به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها ، فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما

.



حساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است / هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است

.



روی خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی

.



اگر شبی از شبهای زمستان مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکی لبخندش محتاج باشی !

.



قاصدک رسید ، خبری از تو نداشت ، پرپرش کردم تا درس عبرتی باشد برای قاصدک فردا !

.



دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت ، کی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !

.



دیگر نه دلم شوق تماشا دارد / نه پنجره ای به سمت فردا دارد / تنهایی دیگری برو پیدا کن / این غار برای یک نفر جا دارد

.



بیخودی به خودت زحمت نده ! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد

.



برای تا ابد ماندن باید رفت ، گاهی به قلب کسی ، گاهی از قلب کسی !

.



خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها معادله ها احتمال ها / خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ه

.


 

فاصله را بگو به خود نبالد ، خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند

.

.

امیدوارم لذت برده باشین
با تشکر از سایت یک قدمی (منبع)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط www.jenniferlopez.rozblog.com در تاریخ 1348/10/11 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لطفا مارو با نام هواداران جنیفر لوپز لینک کنید و به ما خبر دهید تا ما هم شما رو لینک کنیم
برای استفاده از امکانات سایت
حتماعضو شوید

لطفا برای حمایت از سایت ما بر روی تبلیغات بالا و گوشه ی سایت هم فقط یک کلیک کنید
منتظر شما هستیم
www.jenniferlopez.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 422
  • بازدید کلی : 6,329
  • کدهای اختصاصی