loading...
دوست داشتنی
غریبه بازدید : 150 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

در ثانیه های بودنت می مانم  در فصل شکست خوردنت می مانم  یک سال نه ده سال چه فرقی دارد ؟  تا لحظه ی دل سپردنت می مانم



هرجا دلت شکست ، قبل رفتن خودت جاروش کن ! تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره

.



زندگی گذشتنی است ، چهره ها شکستنی است ، این فقط محبت است که همیشه ماندنی است

.



قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی  بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی

.



دفتر سرنوشت من پر از تکرار واژه ی تنهاییست ، کاش تقدیر برگی از شادی با نام تو برایم ورق زند ، دوستت دارم

.



همه احساس میکنن هرآنکس که زیباست مهربان است ، دریا زیباست ولی سیلی به صخره های ساحل میزند

.



تو آنی آنکه بی تابی همیشه / منم تشنه و تو آبی همیشه / برای مستی روح دل من / مثال ساغر نابی همیشه

.



روی ماهت گر ز چشم بی قرارم غایب است / یاد زیبایت همیشه در دل من زنده است

.



مرا ابر ، تو را دریا کشیدند / مرا پایین تو را بالا کشیدند / برای خواهش چشمان من بود / که اینگونه تو را زیبا کشیدند

.



فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش / در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

.



دلم از درد بی دردی گرفته / دلم از هرچه دلسردی گرفته / دلم از تو دلم از من و از ما / دلم از اینهمه غوغا گرفته

.



ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر / در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر / خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر

.



قشنگی فاصله ها در این است که گاهی بیادمان می اندازد  کسی هست

.



کس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق / من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

.



صفای باطنت را دوست دارم / کلام و ظاهرت را دوست دارم / تو گرچه دوری از من ای عزیزم / وفای حاضرت را دوست دارم

.



بهار چشمانت همیشگیست ، پلک هایت را نبند ، خزان می شوم

.



در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاش

قان ما عاشق دل خسته ایم / در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم

.



حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم / آخ تا می بینمت یک جور دیگر میشوم / در لباس آبی از من بیشتر دل میبری / آسمان وقتی که می پوشی کبوتر میشوم / میل ، میل توست ولی باور بکن / بی تو در هجوم بادها پرپر میشوم

.



مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده ، با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم

.



تا جان به تنم باشد ، یادت به سرم باشد / تا سر ندهم بر باد ، هرگز نروی از یاد

.

امید وارم براتون  لذت بخش باشند
با تشکر از سایت یک قدمی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 424
  • بازدید کلی : 6,331
  • کدهای اختصاصی