loading...
دوست داشتنی
غریبه بازدید : 105 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

از کلام دلنشینت مست و شیدا می شوم / با نگاه نازنینت در تو پیدا می شوم / هر شب و روز جلوه گر در سجده گاهم می شوی / در حریم ساحل عشق ، موج دریا می شوم .

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند ، دل کوچکم تنگ نگاه توست

.



شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند .

.



میشه تنهایی بازی کرد ، میشه تنهایی خندید ، میشه تنهایی سفر کرد ، ولی خیلی سخته تنهایی ، تنهایی را تحمل کرد !

.



نبوده ، نیست ، نخواهد بود ! عزیزتر از تو کسی برای من

.



نمیدانم ! دل من نازک است یا چشمان تو تیز ، هرچه نگاه به تو میدوزم بند دلم پاره میشه !

.



دیوارها هم عاشق می شوند ، یادگاری ننویسید اگر قصد برگشتن ندارید .

.



گر بر کنم دل از تو و بردارم از تو مهر / آن مهر بر که افکنم ؟ آن دل کجا برم ؟

.



تو را چون لحظه های آفتابی دوست میدارم ، مبادا شعله هایم را به دست باد بسپاری

.



صداقت تنها امتحانی است که در آن نمی توان تقلب کرد ، پس صادقانه به یادتم

.



نفسم ، با من بمان ، آنها که رفتنشان را طاقت آوردم ، تو نبودند !

.



گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش / ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش / هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد / گر بسته ی قالب شده ای فکر دگر باش .

.



“من” آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم ، “تو” آنقدر نخواستی که هیچ چیز از “من” را ندیدی !

.



به هیچ روزی پس ات نمی دهم ، به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ ، هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را

.



به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابد تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند .

.



هر دو چشمان تو دنیای من است / گر نمیبینم تو را یادت نگهدار من است

.



خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت / با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت

.



عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو

.



نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند

.



ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند .

.



خوب ها هرگز تنها نیستند و مهربانی همسایه ی همیشگی آنهاست و تو خوب ترینی



امیدوارم لذت برده باشید
با تشکر از سایت یک قدمی ( منبع)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 6,323
  • کدهای اختصاصی